Starszy specjalista konsultant contact center w zespole redakcyjnym w biurze komunikacji elektronicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Starszy specjalista konsultant contact center w zespole redakcyjnym w biurze komunikacji elektronicznej
Miejsce pracy: Białystok
Numer: StPr/25/0638
OBOWIĄZKI:
Do zadań Starszego Specjalisty - Konsultanta contact centre w Zespole Redakcyjnym należeć będzie:Obsługa klienta za pośrednictwem udostępnianych kanałów komunikacji i narzędzi wytworzonych w ramach Projektu (m.in.telefon, mail).Obsługa klienta w języku obcym: np. angielski, hiszpański, francusk lub ukraiński. Współpraca z ekspertami sieci wsparcia w celu udzielania kompleksowych odpowiedzina pytania klientów. Tworzenie, analiza i aktualizacja baz informacyjnych wykorzystywanych do realizacji zadań. Monitorowanie zmian w przepisach prawnych mających wpływ nainformacje udzielane klientom. Współpraca z innymi członkami zespołu w zakresie realizacji zadań w ramach Projektu. Udzielanie instrukcji dotyczących korzystania z narzędzi wypracowanych w ramach Projektu. Weryfikacja i testowanie wytworzonych w ramach Projektu narzędzi, funkcjonalności, oprogramowania systemu teleinformatycznego.Przygotowywanie danych statystycznych I raportów dotyczących zrealizowanych zadań w ramach Projektu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

6 LAT STAŻU PRACYznajomość przynajmniej jednego z następujących języków obcych na poziomieumożliwiającym telefoniczną obsługę klienta w tym języku: angielski, hiszpański,francuski, ukraiński.znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy iustawy o cudzoziemcach, praktyczna znajomość MS OFFICE, MS EXCEL, komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań, perfekcyjna znajomość języka polskiego.

Miejsce pracy:

Białystok


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

wczoraj

Firma:Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...

Więcej informacji

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

wczoraj

Firma:Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...

Więcej informacji

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...

Więcej informacji