Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Bieżące raportowanie w systemach.
Wymagania:
  • Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office.
  • Otwartość w relacjach z klientami.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
  • Atrakcyjny pakiet socjalny:
    • Kafeteria MyBenefit,
    • Prywatna opieka medyczna,
    • Ubezpieczenie na życie.
  • Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Więcej informacji

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...

Więcej informacji