Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis typowego dnia pracy:
  • Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
  • Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
  • W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Wymagania:
  • Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
  • Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
  • Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
  • Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 7800 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
  • Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
  • Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji