Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat.
  • Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Praca wg procedur.
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Łącze internetowe, min. 5 Mbps download, 2 Mbps upload.
  • Język francuski (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Kompetencje w słuchaniu, czytaniu ze zrozumieniem i szanowaniu innych w komunikacji.
  • Motywacja do rozwoju i podjęcia pracy.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 6300 zł brutto plus premie do 2000 zł.
  • Szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
  • Praca w biurze / z domu lub system hybrydowy w zależności od projektu.
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwsze 3 miesiące.
  • Możliwości awansu/
  • Program poleceń nagroda 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
  • Dostęp do wsparcia psychologicznego, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku i zniżek.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji