Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Praca zdalna z terenu Polski

 

Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i połączenia telefoniczne - idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otwiera przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Mailowa i telefoniczna obsługa klienta, zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
  • Szukasz pracy, gdzie możesz pracować w godzinach 7:00-22:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian), między poniedziałkiem a sobotą (5 dni w tygodniu);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover);  
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w  Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard.
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;

 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Business Development Representative with Dutch-English

dzisiaj

Firma:TTEC

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and...

Więcej informacji

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Więcej informacji