Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Zabrze
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacji