(Praca Hybrydowa z Warszawy)
Opis stanowiska:
Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.
Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
Dodatkowe atuty:
Warunki pracy:
Dodatkowe informacje:
O firmie:
Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Zabrze
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacji