Specjalista Obsługi Klienta

Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie
Nr ref.: 000020594
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
  • Budowanie portfela klientów
  • Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Ukończone studia wyższe – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
  • Znajomość pakietu Ms Office
  • Przed podpisaniem umowy o pracę złożysz oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:InterKadra Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: doświadczenia w...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Arthrex Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień,...

Więcej informacji