Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Wrocław
Co robisz?
  • zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
  • dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
  • pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
Czyli Twoje supermoce: 
  • rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
  • znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz
  • znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
  • opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie  )
  • dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne 
  • perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas
  • umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
Dodatkowo jeśli: 
  • posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
  • systemy CRM nie są Ci obce 
  • branża motoryzacyjna to Twoja pasja

To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!


Oferujemy:
  • 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe  
  • wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć 
  • trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
  • pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
  • wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,

Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Miejski Urząd Pracy w Płocku

Lokalizacja: mazowieckie / Płock

Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej jakości obsługi i określenie potrzeb kupujących. Wymagania...

Więcej informacji

Młodszy analityk ds. weryfikacji klienta

wczoraj

Firma:Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z WEWNĘTRZNYMI INTERESARIUSZAMI W CELU WSPARCIA PRZYGOTOWANIA,ODŚWIEŻENIA, DUE DILIGENCE I ZATWIERDZENIA ELEKTRONICZNEGO REKORDU KYC ORAZ WSPIERAJĄCYCHZALACZNIKÓW; PROWADZENIE SKOPLIKOWANYCH BADAŃ I PROCESÓW DOCHODZENIOWYCH NARÓŻNYCH...

Więcej informacji

Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również telefoniczny z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach...

Więcej informacji