Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

Ogłoszenie numer: 9561175, z dnia 2025-03-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych.
  • obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat.
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
  • współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.

Wymagania

  • zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego.
  • biegłość w obsłudze komputera i rozumienie technologii sieciowych.
  • zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
  • szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie problemów.
  • wyjątkowe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
  • preferowane doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.

Oferujemy

  • umowa o pracę.
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
  • angażujące szkolenia.
  • pakiet świadczeń zdrowotnych i społecznych.
  • programy rozwoju i mentoringu.
  • premie za polecenie nowych pracowników.
  • zróżnicowaną kulturę pracy i liczne wydarzenia integracyjne.
  • nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

2025-03-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i...

Więcej informacji

Learning Support Specialist with Spanish

2025-03-21

Firma:Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

The key responsibility of the Learning Support Agent is to support and resolve cohort queries via Voice, chat and email. Your profile: Knowledge of Spanish language on at least C1 level and English on at least B2 level, Graduate (min. BA Degree), Availability to work...

Więcej informacji