Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz pracy, gdzie będziesz mógł codziennie używać języka włoskiego? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów w branży podróżniczej, niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy zaczynasz swoją karierę - wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres zadań:
  • Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
  • Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
  • Rozwiązywanie problemów klientów.
  • Zarządzanie reklamacjami.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
  • Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
  • Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
  • Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
  • Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
  • Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
  • Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy specjalista (customer loyalty member iv)

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

- Praca w językach angielskim oraz francuskim, związanym z obsługą klientów w kierunku Belgii w ramach procesów rekrutacyjnych i HR. Dbałość o pełną zgodność działań z obowiązującymi przepisami prawa kadrowego oraz regulacjami wewnętrznymi, także...

Więcej informacji

Customer Advisor with Finnish

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Więcej informacji

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...

Więcej informacji