Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej

Chłonne24 i Stomia24 to sklepy internetowe, których głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych artykułów medycznych dla osób z nietrzymaniem moczu oraz pacjentów z wyłonioną stomią. Naszym największym dobrem jest zaufanie i opinia naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz personel dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny środków chłonnych i wyrobów stomijnych. 

Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Zadania:
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów/Pacjentów wraz ze wsparciem ich w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • Telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej – przyjmowanie i realizacja zamówień Klientów/Pacjentów;
  • Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy;
  • Sprawna obsługa zapytań mailowych, chatów;
  • Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych;
  • Obsługa reklamacji i zwrotów;
  • Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców;
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, farmaceuta, technik ortopeda.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta/Pacjenta. 
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby klienta.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
  • Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
Mile widziane:
  • Do świadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi.
  • Znajomość wyrobów chłonnych i stomijnych.
  • Znajomość refundacji na środki pomocnicze.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w branży medycznej.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Stomia24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@stomia24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.stomia24.pl w zakładce Polityka prywatności.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

2025-01-21

Firma:UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

referenta/ specjalisty w Dziale Nauki i Projektów Collegium Medicum Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry...

Więcej informacji

Pracownik obsługi klientów firmy w zakresie ubezpieczeń

2025-01-16

Firma:BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Mikołów

Zakres obowiązków: Bez akwizycji ubezpieczeń – profesjonalna obsługa klientów Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań....

Więcej informacji

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

2025-01-16

Firma:Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami....

Więcej informacji