Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Klimczaka 1
Opis wymagań

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych Klientów na etapie integracji i konfiguracji rozwiązań Alsendo. Jeśli masz doświadczenie w obszarach takich jak e-commerce, logistyka, sprzedaż lub wsparcie techniczne i wiesz czym jest API oraz jakie są platformy i wtyczki e-commerce, posługujesz się językiem angielskim, szybko przyswajasz wiedzę techniczną, jesteś samodzielny, zorganizowany i nie boisz się rozmawiać z klientami, zapraszamy do aplikowania!

Opis oferty

Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.

Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.


Zapraszamy do aplikowania, proces rekrutacyjny składa się z jednego etapu, spotkanie w siedzibie firmy z HR oraz leaderem zespołu Enterprise, który poszerzamy!

Zakres obowiązków
  • Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl
  • Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo
  • Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów
  • Współpraca z działem IT i Customer Service nad rozwojem produktów, oparta na wnioskach z komunikacji z Klientami
  • Zgłaszanie błędów i aktywne działania naprawcze
  • Reprezentowanie firmy na eventach branżowych
Szczegóły oferty
  • Język rekrutacji: angielski
  • Start ASAP
  • Stała długość kontraktu
  • Praca zdalna przez 2 dni w tygodniu
  • Elastyczne godziny pracy
Sprzęt
  • Windows
Metodologia
  • Reporting to Partnership & Enterprise Director
Benefity
  • Ubezpieczenie na życie
  • Opieka medyczna
  • Pakiet sportowy
  • Międzynarodowe projekty
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Doradca ds. wsparcia sprzedaży

wczoraj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Pomerania

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy...

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

2025-01-21

Firma:GRUPA PZU

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży wózków widłowych

2025-01-20

Firma:TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1A

Miejsce pracy: ul. Potockiego 1A Jaktorów ZADANIA: Praca w 7-osobowym zespole – dołączysz do zgranego zespołu, dla którego ważna jest współpraca i dobra atmosfera Weryfikacja otrzymanych zamówień pod kątem poprawności i kompletności wymaganych...

Więcej informacji