Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)
2025-04-18
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,...
Więcej informacji2025-04-17
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w...
Więcej informacji2025-04-17
Lokalizacja: śląskie / Koniecpol
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h; komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Więcej informacji