Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9631885, z dnia 2025-03-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat).
  • Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami.
  • Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów.
  • Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami.
  • Świadczenie wysokiej jakości usług klientom, przekraczanie oczekiwań.
  • Obsługa bieżących spraw zgodnie z wymaganiami biznesowymi.

Wymagania

  • Biegłość w języku niemieckim i angielskim (min. poziom C1).
  • Zdolności technologiczne, szybka nauka obsługi klienta i wdrażania niestandardowych procesów.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Doświadczenie w środowisku B2B.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, obsługa klienta, zarządzanie relacjami.
  • Doświadczenie w reklamie online lub produktach reklamowych.
  • Umiejętność pracy z HTML i zrozumienie platform CMS (Wordpress/Shopify/Wix/Joomla) będą dodatkowymi atutami.
  • Umiarkowane doświadczenie w tworzeniu i utrzymaniu stron internetowych z HTML i JavaScript.

Oferujemy

  • Pakiet świadczeń (Karta Multisport, opieka medyczna z LuxMed, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, świadczenia w kawiarni).
  • Dodatki biurowe (przestrzeń do gier i zajęć wellness, kuchnia z przekąskami i napojami).
  • Otwarte, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwość dołączenia do globalnej organizacji z perspektywami rozwoju.
  • Jasna ścieżka kariery, szkolenia i kursy językowe.
  • Możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

2025-03-22

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu...

Więcej informacji

Learning Support Specialist with Spanish

2025-03-21

Firma:Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

The key responsibility of the Learning Support Agent is to support and resolve cohort queries via Voice, chat and email. Your profile: Knowledge of Spanish language on at least C1 level and English on at least B2 level, Graduate (min. BA Degree), Availability to work...

Więcej informacji