Specjalista ds. Reklamacji

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu,  posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym.

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji.
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu.
  • Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu.
  • Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych.
  • Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych.
  • Procedowanie odwołań klientów.
  • Kontrola i wyjaśnianie potrąceń.
  • Sporządzanie raportów i analiz.
  • Rozliczanie faktur.
  • Egzekwowanie trzymania się terminów rozpatrywania reklamacji przez dostawców.
  • Ścisła współpraca z dostawcami towarów handlowych.
  • Kontrola terminowości dostaw oraz ich egzekwowanie.
  • Ścisła współpraca z pracownikami działu sprzedaży.
  • Udział w inwentaryzacjach.
Wymagania:
  • Mile widziane wykształcenie wyższe zarządzanie i marketing lub pokrewne.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok.
  • Umiejętność obsługi programów w środowisku MS Office.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Język angielski na poziomie min. B2 umożliwiający komunikację.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system nagród miesięcznych.
  • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Dodatek za brak absencji (L4,nieobecność nieusprawiedliwiona, urlop bezpłatny).
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola.
  • Karnet na basen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji