Specjalista ds. reklamacji

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łączyny 8

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​

Twoje zadania:
  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie,
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych,
  • kontakt i współpraca z operatorami zagranicznymi,
  • współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych,
  • przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
  • Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw reklamacyjnych.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • w codziennej pracy wykorzystujesz MS Word i Excel,
  • znasz język angielski na poziomie min. A2,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-04-22

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-04-22

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji