Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych...
Więcej informacji