Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0640
OBOWIĄZKI:
- profesjonalna obsługa klienta;- przyjmowanie zamówień, dyspozycja wysyłek;- wystawienie faktur;- rozpatrywanie reklamacji;- windykacja należności;- kontrola rabatów i cen przypisanych klientowi;- sporządzanie raportów, zestawień;- przesuwanie dostaw do sklepów firmowych;- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagane: wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość Excel, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność w realizacji obowiązków, zdolność budowania dobrych relacji z klientem

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 830 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Nowy Sącz

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Więcej informacji

Konsultant ds. Wynajmu Samochodów

dzisiaj

Firma:SIXT Rent a Car

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie wynajmu pojazdów osobowych – od zapytania po podpisanie umowy, Dbanie o jakość procesu wynajmu, kompletność dokumentacji i rozliczenia, Obsługa klientów niezapowiedzianych (tzw. walk-in), Prowadzenie...

Więcej informacji