Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
  • Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
  • Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
  • Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Znajomość obsługi systemów CRM.
  • Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
  • Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
  • Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
  • Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
  • Globalne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist in the automotive with German 

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wsparcia na najwyższym poziomie dla kluczowych klientów, gwarantując komfortową obsługę. Pomoc w wyborze połączeń lotniczych, produktów oraz metod płatności. Precyzyjne zarządzanie informacjami o biletach lotniczych. Analiza potrzeb klientów...

Więcej informacji

Doradca klienta ze znajomością języka szwedzkiego

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnienie wsparcia klientom premium, gwarantując ich zadowolenie z podróży. Asystowanie w wyborze lotów, produktów i metod płatności. Precyzyjne zarządzanie rezerwacjami biletów lotniczych. Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich problemów z...

Więcej informacji