Ogłoszenie numer: 9663478, z dnia 2025-04-05
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
Szkolenie od 22 kwietnia.
Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania
Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy
Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Rozwijanie bazy klientów w branży tworzyw sztucznych zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Doskonała znajomość języka czeskiego. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
Więcej informacji2025-04-05
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Więcej informacji2025-04-05
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Вашите отговорности: Съдействие на клиентите при покупка на електрически автомобили, както и следпродажбено обслужване (входящи обаждания и чат)...
Więcej informacji