Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
JEŚLI…
  • masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
  • znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)

Nasza oferta jest dla Ciebie!

Oferujemy
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:InterKadra Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: doświadczenia w...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Arthrex Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień,...

Więcej informacji