Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Ogłoszenie numer: 9613810, z dnia 2025-03-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim.
  • Obsługa aplikacji.
  • Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń.
  • Wprowadzanie danych do systemu.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
  • Pozytywne nastawienie do pracy.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do pracy.
  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji