Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.

Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl

Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
  • Obsługa posprzedażowa
  • Wsparcie techniczne
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji
  • Ścisła współpraca z działem serwisu
  • Tworzenie bazy danych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Obsługa komputera
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Duży zakres samodzielności
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

Więcej informacji

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

Więcej informacji

Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

2025-04-18

Firma:IKEA Retail sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i...

Więcej informacji