Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów w zakresie produktów marki Volkswagen – oto główny cel stanowiska Specjalisty do spraw kontaktów z klientami w prężnie rozwijającym się dziale Contact Center naszej stacji dealerskiej.
Specjalista ds. obsługi klienta ma nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, poprzez swoje zdolności komunikacyjne zachęcić go do wizyty w salonie, zapoznania się ofertą, a także poprzez zbadanie jego potrzeb, zapewnić obsługę doradcy z odpowiedniego działu w firmie.
Czekamy właśnie na Ciebie - Jeśli nawiązywanie kontaktów biznesowych nie stanowi dla Ciebie trudności.
Nie martw się brakiem wiedzy dotyczącym marki - oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na tym stanowisku.
2025-01-08
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania: Zainteresowanie technologią i elektroniką jest obowiązkowe Co cenić...
Więcej informacji2024-12-30
Lokalizacja: lubelskie / Chełm
telefoniczna obsługa klientów - wsparcie klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W...
Więcej informacji