Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, wskazane doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku, znajomość produktów ubezpieczeniowych, umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, posiadanie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań, nastawienie na realizację zadań i osiąganie celów biznesowych. Zadania osoby zatrudnionej: efektywna realizacja celów sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.Pracodawca oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę, atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji bez górnej granicy uzależnionej od realizacji zadań.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)
Opis stanowiska: analiza potrzeb obecnych klientów oraz działań konkurencji, skuteczne poszukiwanie nowych klientów oraz gromadzenie informacji o potencjalnych odbiorcach, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowo - kosztowych, budowanie...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie relacji, dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb firm, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie ofert, organizacja spotkań – również online, wspieranie wdrożeń usług u nowych...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Znajomość języka angielskiego na...
Więcej informacji