Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację na poziomie biznesowym;Minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, praca z dystrybutorami oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych;Gotowość do wyjazdów służbowych (targi, spotkania z klientami w Polsce i za granicą);Silne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne;Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy;Długoterminowe zaangażowanie w organizację;Łatwość nawiązywania kontaktów handlowych;Wysoka kultura osobista;Sprawne poruszanie się w Excel i Powerpoint;Zdolności prezentacyjne, szczególnie w zakresie przedstawiania produktowej oferty handlowej;Mile widziane doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi sieciami (supermarkety/drogerie);Mile widziana znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.
Tuszów Narodowy
Umowa o pracę na czas określony
od 6 000 do 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Na czym polega praca? Wystawianie faktur Obsługa zamówień i klientów (maile,...
Więcej informacji2025-04-26
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Obsługa zamówień i przygotowanie faktur. Tworzenie ofert handlowych i wsparcie posprzedażne. Współpraca międzydziałowa i z partnerami zewnętrznymi. Doświadczenie w pracy biurowej związanej ze sprzedażą. Umiejętność obsługi programów fakturowania...
Więcej informacji2025-04-22
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Center
Twój zakres obowiązków budowanie marżowej sprzedaży za pośrednictwem narzędzi B2B (w tym budowanie bazy oraz praca na lejku sprzedaży) tworzenie strategii rozwoju programu lojalnościowego w kontekście realizowania celów biznesowych i jej implementacja...
Więcej informacji