Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/03148
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 32,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług...

Więcej informacji

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dzisiaj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Więcej informacji

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dzisiaj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Zarembowicza 40

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Więcej informacji