Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0488
OBOWIĄZKI:
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Business Development Representative with Dutch-English

dzisiaj

Firma:TTEC

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and...

Więcej informacji

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Więcej informacji