Referent w dziale windykacji

Referent w dziale windykacji
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientem
  • monitoring portfela klientów z należnościami przeterminowanymi
  • przygotowywanie ponagleń, wezwań do zapłaty
  • obsługa korespondencji listownej oraz e-mail
  • obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, ksero)
  • obsługa wewnętrznego systemu komputerowego
  • praca na wewnętrznej bazie klientów

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość pakietu Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w windykacji
  • punktualność
  • dyspozycyjność
  • odpowiedzialność

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • stabilną pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku (od 8:00-16:00, 10:00-18:00)
  • zdobycie doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Windykacji (k/m)

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Postępu 17B

Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa rozliczeń należności od Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe), Windykacja miękka Nasze oczekiwania: Doświadczenie w...

Więcej informacji

Konsultant ds. obsługi należności

2025-04-18

Firma:Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) oraz mailowy z Klientami firmy Zapewnienie jakości i efektywności procesu windykacji Przygotowywanie i analiza dokumentów dot. klientów zadłużonych...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji

2025-04-13

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące i wychodzące) Monitorowanie należności i podejmowanie działań mających na celu ich odzyskanie Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dotyczących klientów zadłużonych...

Więcej informacji