Pracownik wsparcia sprzedaży

Ogłoszenie numer: 9462640, z dnia 2025-02-20

Klient portalu Praca.pl

Pracownik wsparcia sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych.
  • Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami.
  • Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów.
  • Tworzenie oraz weryfikacja baz danych.
  • Aktywna współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania

  • Biegła znajomość pakietu Office.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i dobra organizacja pracy.
  • Silne zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w pracy z klientem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy – krótsze piątki!
  • Atrakcyjne premie kwartalne i korzyści dla pracowników.
  • Wyjazdy integracyjne oraz szkolenia rozwijające.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:GRAFPOL B.M.Meszkes

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista komunikatywność znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie...

Więcej informacji

Customer Service Professional with German

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Więcej informacji