Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

Dołącz do zespołu IKEA Warszawa, Targówek

Pracownik/Pracowniczka Działu Obsługi Klienta
(1/2 etatu)
IKEA Retail, Warszawa/Targówek

Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w sklepie na warszawskim Targówku, masz szansę to robić!

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
  • obsługa posprzedażowa klientów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów, – m.in. przyjmowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie faktur, Tax Free,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • procesowanie zwrotów reklamacyjnych oraz odstąpień internetowych,
  • współpraca z infolinią (Zdalne Miejsce Spotkań z Klientem) oraz innymi sklepami IKEA w Polsce,
  • współpraca z ekipami transportowymi, montażowymi oraz reklamacyjnymi,
  • praca w trybie zmianowym - w godzinach otwarcia sklepu IKEA – 8.30 – 21.15, w dni robocze, soboty (pracujemy minimum 2x soboty w miesiącu) oraz niedziele handlowe.
O TOBIE:
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta,
  • cechuje Cię opanowanie i pozytywne nastawienie do klientów,
  • lubisz, kiedy dużo się dzieje i z łatwością dostosowujesz się do zmian,
  • masz głowę otwartą na nową wiedzę,
  • potrafisz dobrze organizować swoją pracę i podejmować decyzje pod presją czasu,
  • masz doświadczenie w obsłudze systemów komputerowych z zakresu obsługi klienta oraz programu MS Excel,
  • masz gotowość do pracy fizycznej,
  • dobrze czujesz się w pracy w zespole,
  • biegle posługujesz się językiem polskim,
  • masz gotowość do pracy na 1/2 etatu.kli
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
  • umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
  • restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
  • 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
  • kartę Multisport,
  • dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
  • punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
  • darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
  • przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
  • 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony, dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
  • premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
  • prywatny plan emerytalny (PPE),
  • ubezpieczenie na życie (NNW),
  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,
  • Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
  • grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

wczoraj

Firma:widziszwszystko sp. z.o.o

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...

Więcej informacji

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

Więcej informacji