Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9592612, z dnia 2025-03-23

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy specjalista ds. reklamacji

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów

Rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Nadzorowanie ich prawidłowego i terminowego zakończenia. Analiza zgłoszeń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie:...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-04-18

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji