Pracownik działu obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9628735, z dnia 2025-03-29

Klient portalu Praca.pl

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry)
  • Umiejętność budowania relacji z klientami
  • Angielski na poziomie podstawowym
  • Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów
  • Techniki sprzedaży
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Benefity zdrowotne
  • Stałe zatrudnienie z samodzielnością działania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Więcej informacji

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Więcej informacji

Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji Rozwiązywanie problemów...

Więcej informacji