Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
2025-01-20
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów,...
Więcej informacji2025-01-07
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Kolejowa 1
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji...
Więcej informacji2024-12-24
Lokalizacja: śląskie / Racibórz
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji...
Więcej informacji