Pracownik ds. jakości informacji pasażerskiej 

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!

Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. jakości informacji pasażerskiej 
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres obowiązków:
  • realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
  • analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej,
  • przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,
  • opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,
  • sporządzanie zestawień analiz dotyczących informacji pasażerskiej,
  • udział w tworzeniu wytycznych z zakresu informacji pasażerskiej,
  • udział w projektach realizowanych przez wydział,
  • udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe,
  • min 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym informacją pasażerską,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność,
  • kreatywność,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane:
  • wiedza zawodowa z zakresu systemów biorących udział w procesie informowania podróżnych stosowanych na kolei,
  • znajomość przepisów prawa regulujących tematykę związaną z informacją pasażerską.

Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto

Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

2025-01-20

Firma:Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów,...

Więcej informacji

Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta

2025-01-07

Firma:Mind Health Centrum Zdrowia Psychicznego

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Kolejowa 1

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji...

Więcej informacji

Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna

2024-12-24

Firma:Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Racibórz

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji...

Więcej informacji