Pracownik ds. zgodności i kontroli wewnętrznej

Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Pracownik ds. zgodności i kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
  • Projektowanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
  • Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
  • Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi  standardami postępowania, w działalności Banku 
  • Śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • Przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • Ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
  • Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli 
  • Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
  • Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej.
  • Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku 
  • Przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
  • Realizacja zadań w ramach procedury anonimowego zgłaszania informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub naruszenia przepisów.
  • Analiza potencjalnego wpływu reklamacji zasadnych, na wzory umów produktów bankowych, które mogą być zawierane w przyszłości oraz proponowanie mechanizmów ograniczających ryzyko występowania reklamacji w przyszłości.
  • Kontrola zgodności działania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych z przyjętą polityką Banku, planami, procedurami, przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, a także zasadami zarządzania ryzykiem w Banku.
  • Koordynowanie wszystkich prac związanych z przeprowadzaniem kontroli wewnętrznych
Wymagania
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub minimum 3 letnie doświadczenie w sektorze finansowym, w obszarze kontroli wewnętrznej, ryzyka braku zgodności lub w audycie wewnętrznym
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełny etat,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, 
  • grupowe ubezpieczenie zdrowotne, motywujący system wynagrodzeń,
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, premie kwartalne i odprawy rentowe/emerytalne, 
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi