Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Praktyka absolwencka


Wynagrodzenie brutto:

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

dzisiaj

Firma:Planika Sp. z o. o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Radzymin

pomiary, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....

Więcej informacji