Pracownik biura obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1259
OBOWIĄZKI:
- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)


Wymagania inne:

Znajomość technik znakowania: tampodruk, sitodruk, grawer laserowy, tłoczenie, termotransfer, sublimacja.Doświadczenie pracy w agencji reklamowej, drukarni lub innej firmie reklamowej - minimum 2 lata.Bardzo wysoka kultura osobista,Komunikatywność i umiejętność szybkiego dostosowania się do stanowiska pracy.Dodatkowy atut:podstawowa znajomość obsługi programu Corel Draw

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych...

Więcej informacji

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Więcej informacji