Pracownik biura obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/25/0018
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami Mercedes-Benz. Ściśła współpraca z serwisem, działaem handlowym, administracją i marketingiem. Obsługa kasy i terminala płatniczego. Koordynacja pracy związanej z obiegiem dokumentacji. Zarządzanie korespondencją firmy. Obsługa spotkań w organizacji firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość pakietu Office, nianaganna prezencja, wysoka kultura osobista, uczciwość, odpowiedzialność, systematyczność;

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Support Specialist

wczoraj

Firma:LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Więcej informacji

Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Rozwiązywanie problemów i dbanie o wizerunek firmy. Nauka strategii...

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Czech

wczoraj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each...

Więcej informacji