Młodszy specjalista ds. reklamacji

Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Młodszy specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Numer: StPr/25/0182
OBOWIĄZKI:
Rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Nadzorowanie ich prawidłowego i terminowego zakończenia. Analiza zgłoszeń.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: A/B) dobra organizacja pracy
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

[Wykształcenie]: średnie[Doświadczenie zawodowe]: mile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych.Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Ostrów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-04-18

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-04-18

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji