Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9479701, z dnia 2025-02-20

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie materiałów do badań.
  • Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego.
  • Obsługa klientów telefoniczna i osobista.
  • Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich.
  • Obsługa spraw biurowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w kierunkach biologicznych.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość języka niemieckiego mile widziana.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności obsługi komputera.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Możliwość pracy w systemie dwuzmianowym.

Oferujemy

  • Umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Przyjazne środowisko pracy oraz kompleksowe szkolenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:GRAFPOL B.M.Meszkes

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista komunikatywność znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie...

Więcej informacji

Customer Service Professional with German

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Więcej informacji