Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie

Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji)
  • Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym
  • Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski
  • Obsługa poczty elektronicznej
Wymagania:
  • Wykształcenie min. Średnie 
  • Doświadczenie na podobnym stanowisko – minimum 1 rok, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
  • Dokładność i zaangażowanie
Mile widziane:
  • Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych
  • Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce  
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełny etat
  • Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich 
  • Bezpłatne bilety lotnicze i bezpłatna podróż poślubna
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie
  • Karta lunchowa - 450 zł
  • Platforma My Benefit lub karta Multisport
  • Welcome pack :) 

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

dzisiaj

Firma:Transgourmet Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji

Business Development Representative with Dutch-English

dzisiaj

Firma:TTEC

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and...

Więcej informacji