Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • monitorowanie pracy zespołu,
  • obsługa reklamacji,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałość o realizację celów finansowych.
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
  • ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
  • cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jest nastawiony na realizacje celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować? 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę zmianową (8-godzinny system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty 8:00-14:00, 
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta

2025-01-07

Firma:Mind Health Centrum Zdrowia Psychicznego

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Kolejowa 1

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji...

Więcej informacji

Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna

2024-12-24

Firma:Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Racibórz

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji...

Więcej informacji

Pracownik ds. jakości informacji pasażerskiej 

2024-12-23

Firma:PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości...

Więcej informacji