Konsultant telefoniczny

Ogłoszenie numer: 9615385, z dnia 2025-04-07

Klient portalu Praca.pl

Konsultant telefoniczny

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja telefoniczna z klientami,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Wsparcie techniczne,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Zarządzanie bazą danych klientów,
  • Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Wymagania

  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • Znajomość Microsoft Office,
  • Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
  • Samodzielność i umiejętność planowania.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
  • Elastyczne formy zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy,
  • Autonomia działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji

Specjalista obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Więcej informacji