Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów!
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii Biegła znajomość języka czeskiego Komunikatywność Umiejętność...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii Kogo szukamy? Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska
Twój zakres obowiązków: Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Klienta...
Więcej informacji