Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy.
  • Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Zainteresowanie technologiami oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość podstawowych narzędzi biurowych, w tym MS Office.
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę.
  • Pracę w nowoczesnych przestrzeniach z atrakcyjnymi benefitami.
  • Szkolenia przygotowujące do pracy, bezpłatne kursy językowe, ubezpieczenie medyczne i życiowe oraz dodatkowe bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dzisiaj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Więcej informacji

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dzisiaj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Zarembowicza 40

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Więcej informacji

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dzisiaj

Firma:Schenker sp z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Pyskowice, ul. Poznańska 10

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Więcej informacji