2025-01-20
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów,...
Więcej informacji2024-12-24
Lokalizacja: śląskie / Racibórz
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji...
Więcej informacji2024-12-23
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości...
Więcej informacji