Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
  • Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+)
  • Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Łatwość w podejmowaniu decyzji
  • Płynność w obsłudze komputera
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku
  • Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
  • Prywatna opieka medyczna
  • Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności
  • Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne
  • Możliwość rozwoju umiejętności językowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....

Więcej informacji

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...

Więcej informacji