Customer technical support specialist with Portuguese

Customer technical support specialist with Portuguese
Miejsce pracy: Lublin
Job description:
  • Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
  • Establishing and maintaining customer relations
  • Ongoing reporting in the systems
Requirements:
  • Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2)
  • Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
  • Skills in operating Windows and MS Office
  • Openness in relations with customers
  • Communication skills and an attitude to working with people
  • High personal culture and customer orientation
We offer:
  • Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
  • Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
  • Training fully preparing for work
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

dzisiaj

Firma:Dobre Biuro sp z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

RACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność 8500 ZŁ BRUTTO MIESIĄC zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach Praca...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

dzisiaj

Firma:Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta....

Więcej informacji

Travel Advisor with Russian

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...

Więcej informacji