wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych narzędzi. Zarządzanie kanałami komunikacji:...
Więcej informacji2025-02-10
Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo
rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w języku wietnamskim,...
Więcej informacji2025-02-10
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie...
Więcej informacji